niedziela, 12 lipca 2009

różowe okulary :D

Z ręką już lepiej, został tylko siny kolor nie wiem dlaczego…

Obudziłam się dziś z wielkimi smutkami (mimo, że to pierwszy mój wolny dzień) i postanowiłam, że zadzwonię pożalić się mamie (o!). ale na tym moim pożyczanym Internecie skype nie działał :/ co chwilę zbierało mi się na płaczki… do tego byłam umówiona z Alicją – bo miałam od niej odebrać paczkę, no i ona się źle poczuła, więc się nie spotkałyśmy…

Co do paczki. Miałam ograniczenie bagażu do 15 kg plus 10 kg podręcznego, więc część rzeczy wysłałam pocztą na adres Alicji, bo swojego jeszcze nie znałam. Wysłałam ją w sobotę w dzień wyjazdu i przyszła w czwartek, czyli dotarła tu w 5 dni. Wysłałam również do Alicji wcześniej list polecony, który doszedł dzień wcześniej niż paczka, a został wysłany 26 czerwca. Co więcej 25 wysłałam Piotrkowi prezent urodzinowo-imieninowy (Bydgoszcz-Gdynia) i musiał być bardzo fajny – bo się chyba któremuś z pracowników poczty spodobał.. bo do Piotrka jeszcze nie doszedł… :(

No więc, zamiast wstać z łóżka i się wziąć za siebie, to się użalałam na sobą do 13… pogadałam trochę na gg.. zadzwonili do mnie na komórkę brat i bratowa.. poza tym pogoda była typowo hiszpańska, więc wyszłam z domu. Na zakupy! No i wróciłam z: brzydkimi, ale tanimi japonkami (4 euro), baletkami i… kurtką :D wróciłam do domku, porobiłam nie wiem co w sumie i… znowu wyszłam na miasto, tym razem z intencją pouczenia się hiszpańskiego… ale wróciłam ze spodniami :P musiałam kupić sobie jakieś w zamian za te przetarte. Trafiła mi się okazja w Zarze – spodnie 7/8, które dla mnie są idealnej długości :D ach te moje długieeee nogi!

cała nowa

Kupiłam również kartę z Orange na połączenia zagraniczne z komórki. 5 euro i 115 min na połączenia z tel stacjonarnymi i 35 na połączenia na polskie komórki. Wróciłam więc do domu i zadzwoniłam do mamy, która to była na Niwach z moim bratem, bratową i całą resztą :) więc pogadaliśmy sobie trochę i humor był już zupełnie dobry.

Poza tym na poprawę humoru… Roma (moja best friend) powiedziała mi, że zakupiła bilet do mnie – szczegółów jeszcze nie znam.. ale jupiiiii - pierwsza osoba, która mnie odwiedzi. No i trzymamy kciuki za Romę, bo to jej pierwszy lot samolotem :D

Wieczorkiem poszłam sobie na spacerek – tym razem naprawdę się trochę pouczyć. No i znowu musiałam zahaczyć o sklep :D bo mi z moich słonecznych okularów szkiełko wypadło – nie wiem jak i kiedy ale pękły. Więc kupiłam sobie – różowe okulary! Nie wiedziałam, które wybrać, więc poprosiłam jakąś panią, i z 3 par wybrała właśnie te różowe :) mam nadzieję, że teraz wszystko będzie bardziej pozytywne dla mnie ;] co tam, że po zostało mi 50 euro… a kasa z Erasmusa nie wiem kiedy przyjdzie :D ale ma różowe okulary i już!

Poszłam do takiego ładniutkiego parku i akurat był zachód słońca… nawet piękny zachód jest piękniejszy przez różowe okulary. okulary przeciwsłoneczne: 5 euro - widoki przez nie: bezcenne :D


zwykły zachód

zachód przez różowe okulary

Wróciłam do domku, znowu zadzwoniłam do rodzinki, trochę się pokręciłam po domu i po raz pierwszy tutaj, poszłam spać przed północą, zastanawiając się co ja będę robić w sierpniu…

5 komentarzy:

  1. Czesc Magda,znowu fajnie piszesz. Wiesz co, jak wrocisz, to opublikujesz to w swojej ksiazce. Mysle, ze sie tyle uzbiera spokojnie, ze na ksiazke wystarczy. Tytul: Przygoda z Erasmusem". Moze jeszcze jakis grant z EU dostaniesz...
    Ja bym na taki pomysl nigdy nie wpadl, zeby robic zdjecia przez rozowe okulary, ale fajnie... Ty to jednak masz pomysly.

    OdpowiedzUsuń
  2. I sie tam nie smuc, bo szkoda czasu na takie rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma za co :-)Jestes pod Katedra?:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czesc Magda, jak tam kolejny tydzien w pracy? Ja jutro lece do Polski na projekt.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń